انواع کلاه ایمنی بر اساس مشاغل مختلف

شنبه 25 اسفند 1397
13:47
زهرا محمودزاده
انواع کلاه ایمنی بر اساس مشاغل مختلف

کلاه ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی ضروری برای افرادی است که در انواع کارگاه ها به خصوص در کارگاه های عمرانی و ساختمانی کار می کنند،چرا که آسب به سر می تواند جبران ناپذیر باشد.کلاه های ایمنی بر اساس استانداردها و موارد مختلف دسته بندی می شوند.ما در اینجا می خواهیم دسته بندی ای را که بر اساس مشاغل انجام می شود را بیان کنیم.

این دسته بندی در واقع کلاه ایمنی را در کلاس های مختلف طبقه بندی می کند.

کلاه کلاس A، در کارگاه های ساختمانی،معادن،کارخانه ها و مکان های مشابه کاربرد دارد که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد اما در برابر الکتریسیته مقاومتی ندارد.

کلاه کلاس B،برای کسانی است که با جریانات برق سر و کار دارند و می تواند سر را در برابر ضربه،جریان برق و سوختگی محافظت کند.

کلاه کلاس c،برای کسانی که در تصفیه خانه ها و آزمایشگاه ها و... کار می کنند مناسب است چرا که آن ها ممکن است فقط با اشیای ثابت برخورد کنند.اما این کلاه برای ضربه و جریان برق مناسب نیست.


[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابزارخانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]